Heb jij een klacht?
Dat vinden we ontzettend jammer. We gaan graag samen met jou op zoek naar de beste oplossing!! Lees hieronder over onze klachtenregeling.
Klachtenregeling
In-Ontwikkeling streeft naar tevredenheid van opdrachtgevers en deelnemers, maar wanneer er toch klachten zijn over diensten (zoals opleidingen, coaching of workshops), is er een klachtenprocedure beschikbaar.
Indienen van een klacht:
- Klachten kunnen mondeling of schriftelijk worden ingediend, bij voorkeur schriftelijk voor duidelijkheid.
- Klachten kunnen worden besproken met betrokken trainers/coaches of via een evaluatieformulier.
- Als dit geen oplossing biedt, kan men contact opnemen met Thessa van Lingen.
- Klachten worden eerst voorgelegd aan een onafhankelijke derde, die niet is betrokken bij In-Ontwikkeling, waarin meedenken wordt gevraagd. Dit is: Hello Talent B.V. info@hellotalent.nl.
- Schriftelijke klachten worden gestuurd naar In-Ontwikkeling, Het Zool 11, 8939 BL Leeuwarden of naar info@in-ontwikkeling.nl
Vereisten schriftelijke klacht:
- Naam en adres van de klager.
- Datum van melding.
- Duidelijke omschrijving van de klacht.
- Handtekening van de klager.
Termijnen en behandeling:
- Klachten worden niet in behandeling genomen als de gebeurtenis langer dan één jaar geleden plaatsvond.
- U ontvangt bij het melden van een klacht een ontvangstbevestiging binnen 7 werkdagen.
- Inhoudelijke reactie binnen 15 werkdagen (of maximaal 30 bij uitloop, met tussentijdse melding).
- De klacht wordt vertrouwelijk behandeld.
- Het indienen van een klacht heeft geen nadelige gevolgen voor de relatie of voortgang van het traject met In-Ontwikkeling.
- U ontvangt bij een klacht een schriftelijke verklaring, waarin staat of de klacht gegrond is bevonden en welke acties en maatregelen worden genomen.
- Klachten worden opgenomen in het klachtendossier.
- Documentatie wordt één jaar bewaard.
Bezwaar en geschil:
- Als de interne afhandeling geen oplossing biedt, blijft als uiterste optie de gang naar de rechter mogelijk.